HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Üdvözöllek!
Köszöntünk Neminra csodálatos világában!

Regisztráció előtt kérlek tekintsd át a Szabályzatunkat és a Keresett karaktereket is!
Ha ezzel megvagy nincs más dolgod, mint regisztrálni, majd megírni az ETörténetedet.
Légy részese te is egy rejtélyes világ izgalmas kalandjainak!

Várunk!
A Staff jó játékot kíván!


Lashrael Laralytha
PM||Profil
Bárminemű dolog kapcsán kérdezzetek és jelezzetek nyugodtan!
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Chat
Latest topics
» A királyért!
Today at 1:33 am by Shuga

» Vissza a mókuskerékbe avagy meddig tanácsos a tanácsos.
Yesterday at 6:08 pm by Shuga

» Mászni és mászni de vajon meddig?
Yesterday at 5:24 pm by Shuga

» Új hajnal virrad
Vas. Dec. 16, 2018 5:31 pm by Alia Caroline Azurre

» Fenothar
Szomb. Dec. 15, 2018 5:32 pm by Lashrael Laralytha

» Készen vagyok!
Szomb. Dec. 15, 2018 12:23 pm by Fenothar

» Az igazi ellenség
Hétf. Dec. 10, 2018 6:19 pm by Aesma Daeva

» Titkos gyógyír
Vas. Dec. 02, 2018 7:58 pm by Shuga

» Szökésben
Szomb. Nov. 24, 2018 5:38 pm by Lashrael Laralytha

» Nekromanta csapdája
Szomb. Nov. 24, 2018 4:34 pm by Lashrael Laralytha

» Mentőexpedíció
Hétf. Nov. 19, 2018 8:02 pm by Lashrael Laralytha

» Sötét Vastelep
Csüt. Nov. 15, 2018 5:01 pm by Shuga

Statistics
Összesen 111 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Fenothar

Jelenleg összesen 18512 hozzászólás olvasható. in 535 subjects
Ki van itt?
Jelenleg 6 felhasználó van itt :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 5 vendég

Shuga

A legtöbb felhasználó (27 fő) Pént. Nov. 02, 2018 9:12 pm-kor volt itt.
Top posters
Uráldur
 
Viridiel
 
Alia Caroline Azurre
 
Isis Do’Odrun
 
Lashrael Laralytha
 
Admin
 
Nava Jade Aiglieri
 
Shuga
 
Helléna Silvermoon
 
Angel Natalie Moonlight
 

Share | 
 

 Semmi sem az,aminek látszik...

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3  Next
SzerzőÜzenet
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Semmi sem az,aminek látszik...   Pént. Júl. 24, 2015 9:58 pm

/Uraldúr,Fáwen/  

Capital sötét utcáin egy suhanó árny villan fel,és belép egy eddig résnyire nyitott ajtón.
Észrevétlenül járt ,ahogy nagyon kevesek tudtak,még ebben a városban is..mert megbízója ezt parancsolta neki,és tudta,hogy ha egyetlen lélek is meglátná,az életével fizetne érte.
Léptei egy kanyargós és titkos átjáróhoz vezettek,aminek a túloldalán a megbízója várta.
De mielőtt belépett volna a szobába..egy erőtéren kellett átlépnie,ahol csak a "kiválasztottak" tudtak bebocsátást nyerni..és azok,kik rendelkeztek a titkos pecsét amulettjével.
-Beléphetsz!-hangzott a válasz-egy szőnyegekkel és díszesen faragott bútorokkal berendezett dolgozószoba képe tárult fel,mikor a fal elmozdult az érkező előtt,és az óriási kőrisasztal mögött Fáwen ült.Előtte temérdek papiros és dosszié hevert.Miket elmélyülten olvasgatott..
-Bocsásd meg Mester!-hajolt meg mélyen-Hogy megzavarlak,s drága idődet rabolom pár percre,de híreket hoztam..amik nem éppen derűsek..vagyis hogy..-egy pillanatra elakadt a szava,mert a Nagyasszony pillantása felemelkedett a papírok közül.
-Folytasd!-hangzott el dörrenő szava..és pillantása jéghideg volt.
-..A Milderuth Ház és a Rutheriwe Ház összekapott,és megölték az egyetlen fiúkat,egyikük,aki Hű volt nézeteinkhez..és félő,hogy..-már nem tudta folytatni,mert a tüdejéből a levegő hirtelen távozott,és fuldokolni kezdett..
-Hogy.. Merészelsz!-hangzott hatalommal szava,és egy pillanatra elsötétült arca..de aztán félmosoly kíséretében "elengedte"áldozatát,aki hangos köhögéssel próbálta tüdejébe préselni a levegőt..hogy aztán tudja folytatni azt,miért idejött..de belül már túl lett volna ezen a találkozáson..
-.. Bocsáss meg!..nem úgy gondoltam!-esdeklőn próbálta menteni ,ami még menthető ..az életét..és nagy erőlködés árán kihúzta magát,hogy leplezze félelmét a Nagyasszony előtt..holott nagyon jól tudta,hogy egy óvatlan szó,vagy éppen gesztust kell csak tennie..és soha többé nem lesz gondja,hogy holnap mi vár rá..
-A Házak között elég nagy feszültség van..és -köhögött egyet,miután folytatta-egy futárt küldtek el egy papírossal,ezzel.. ..
-Elég!..Elmehetsz!-Azt tedd le ide.-mutatott rá az asztalra..és legyintéssel elbocsátotta a fickót..aki nagyon örült,hogy végre kiszabadult a Halál markából..s hátrálva,mélyen meghajolva távozott ott ,ahol nemrég belépett ide..
A Szenátorasszony rápillantott az írásra..és ajkán félmosoly suhant át..de arcán nem látszott semmi,csak a rezzenéstelen, hideg pillantás.
Alig hagyta el a kém a szobát..máris újabb rezdülés lett érezhető a levegőben..belépést kért még valaki..aki eddig csak a falak mögött várt,míg jelt kapott a belépés engedélyére..egy néma "hullámra"mely "gazdája" hívását jelezte,amiért eddig kint várakozott..
-Hívattál!Mester!-hangzott egy mély hang,és meghajolva várta a feladatát,mit Mestere kiszab rá..
-Itt az idő!Készítsd elő az"Eredet "Tervet!..azonnal induljatok!

Azzal ,egy intéssel nyomatékot adott a szavainak súlyának,és tovább olvasta a levelet,mit hozott neki a "futár"..

/Egy pár szobával arrébb/
-Indítsátok a "küldötteket"!..a megbeszéltek szerint!..az éj leple alatt mindent elintézni!-hangzott a parancs-Az Első Lordot "kísérjétek" a Rejtekbe!De nem eshet baja..vele más a terv!-mondta nyomatékosan és sorra küldte el embereit az éj jótékony sötétsége alatt..kiosztva  a listát,mit az "Terv"tartalmazott..és minden Háznak eleget kellett tennie a Parancsnak..mert ha nem..bár abba bele se lehet gondolni,mert az egyenlő lenne a halálos ítélettel..

/Kicsit később, Urb városától nem messze../
A Táborban,Uraldúr sátrához megérkeznek az Éj harcosai..akiket egy sötét lepel takar,s miután kivillantják a birodalom címerét.. némán várakoznak,hogy a Lord kinyilvánítsa szándékát..és a válaszától függően kísérjék el a Parancsuk szerinti helyre..
*Ha nem tart velük,akkor 6 harcossal kell szemben állnia,akiknél ikerkardok és láncos buzogányok vannak,és testüket finom és alig látható páncél borítja.
De választhatja ,hogy inkább ellenáll,vagy velük tart.
De ha úgy dönt velük megy ,akkor beültetik egy ablaktalan kocsiba,amiket élőholt lovak hajtanak..és hamarosan megérkezik a kijelölt helyre..
* nem érzékelheti az időt,mert erős mágia védi a kocsi belsejét,és minden zajtól szigetelt is,ameddig benne tartózkodik.

Mikor megérkezik a "célhoz"..egy hajlott hátú self fogadja.aki szó nélkül elvezeti egy gyéren berendezett szobába..és magára hagyja ott a self Lordot..
és nem is sokára egy furcsa és nyikorgó hangot hall..és egy nő lép be egy tálcával,és rajta egy tányéron étel,és egy kupa,amiben valamilyen folyadék van..és leteszi Uráldúr elé az asztalra..s azzal,ahogy érkezett úgy tűnt el..és nyomában egy villanásnyi ideig egy sárgás fény vibrált,ahogy kilépett az ajtón..
Már csak az a kérdés mit fog tenni a szobában az Első Lord?
*a szobában van egy asztal ,két szék és egy állványon  egy tál ,tele vízzel,s mellette kis törülköző van terítve..azon kívül egy tőr van a sarokban lévő polcon..ami elég kopottnak és használtnak tűnik..
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Hétf. Júl. 27, 2015 12:11 am

Uráldur nem volt boldog, mikor megzavarták. Már egy jó ideje elvált a testőrökből és más, jól képzett katonákból álló különítménytől, hogy a Lelkek Erdejében utána nézzen egy apróságnak, néhány különös balesetnek. Sejtette, hogy többről van szó és ez jó alkalomnak tűnt, hogy kicsit gyakoroljon a nagy feladat, Fáwen által rábízott démonszabadító akció előtt.
Ám ennek már egy jó ideje. Mert a farkasemberek rejtélye megoldani látszódott, de utána eltévedt szégyen szemre és embereit keresve valahogy Urb városához lyukadt ki. És találkozott egy furcsán szimpatikus oawával. Akiben cseppet sem bízik, mert ha egy nem drow szimpatikus lesz a számára, az csak bajt hozhat...
Visszatérve a jelenbe, mert hogy végül nem tévedt el, csupán a katona tett egy felesleges kitérőt, így nem rég érkezett vissza és sátrában aludt, hisz hamarosan felkel a Nap és az őrszemeken kívül jobb pihenőt rendelni mindenkinek.
De Fáwen úgy tűnik, nem így gondolja és most ismét megváltoztatta a tervet. Legalábbis... ezek az alakok azt mondják, hogy megváltoztatta. Ám neki semmi kedve ehhez. Haragja egy mennydörgésszerű hangba csúcsosodott ki. Nem a szájából jött, hiszen még nem érezte itt az időt, hogy bármilyen választ adjon. Csupán csak az egyik élőhalott ló robbant fel, csontszilánkok mint megannyi apró kartács szóródtak szét a környéken.
Az első hadvezér úgy állt, hogy a lökéshullámtól épp védje az egyik éj harcos. Nem nyűgözte le a kezében tartott birodalmi pecsét. Amióta Demertor kómában van, körülbelül bárki be tud ilyet szerezni, aki a legapróbb tiszti fokozattal rendelkezik. A levegőbe emelkedők közül kettőnek kicsavarta a kezét és az előre lendülő testeket szabályosan felnyársalta saját kardjuk. A szószóló elől pedig kitért az utolsó pillanatban, hogy átessen a lábán.
Nem igyekezett kirángatni a testekből a sötét elf pengéket. Inkább felrángatta a földről a pecsétes főnököt és hátulról átkulcsolva a nyakát, szólt rá a többiekre.
-Ha megmozdultok, a nyaka eltörik. -és ezt nem holmi megtévesztéssel igyekezett elhitetni velük, nem adott volna időt talpra állni nekik, ha próbálkoznak- És most halljam, ki küldött titeket valójában! Mert hogy a fekete mágus nem, az biztos. Ő tudná, hogy nem rég pont az ő kérésére indultam el. Szóval! Ki áll e mögött?
*A válasz érdekelte, de azért is kérdezett, mert így egyre többen jönnek ki majd a sátraikból. És nem kell sok magyarázat majd nekik, hogy miért füstöl a hintón az egyik paripa helye.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Hétf. Júl. 27, 2015 1:45 am

Miután a sátorba "felkeresték"az Első Lordot..-bár Fáwen mondta,hogy nem fog egyszerűen csak "engedelmeskedni"a felszólításnak ,a katonák nem hittek neki,és gondolták,hogy a Mester csak "túloz"-így csak megmutatták a pecsétet..és azt hiték,hogy a Lord majd velük tart..de nem így lett.
Aztán,mikor az egyik befogott élőholt paripa egyszeriben köddé vált a robbanásban..akkor kezdődött el a "lavina"..és csak kapkodták a fejüket..már amennyire még a helyükön voltak a nyakukon..
S mikor a szószólót "elkapta"..és a kérdése mennydörgött..akkor értették meg,hogy nem épen "egyszerű"dolguk van evvel..és a halál szorításában a katona megértette,hogy most minden szava vagy tette az életébe kerülhet..
-Bocsáss meg Nagyúr!..Fáwen küldött minket..és -alig kapva levegőt,de folytatta-..Tudta,hogy majd "nem hiszel"nekünk..és egy papirost is adott,de csak a Te kezedben "fedi "fel a tartalmát a levél..egyébként csak üres pergamen..de ha a kezedbe veszed..akkor olvashatod saját szemeddel..
*A kezével a zsebébe kotorászik,hogy odaadja a levelet.
Ha megengedi a Lord,hogy elővegye..akkor a kezébe veheti Fáwen levelét,és rajta a saját keze írását..ami csak akkor jelenik meg,ha hozzáér Uráldúr.Más kezében nem látható egyáltalán az írás..amiben ez áll...

"Első Lordom!
Változott a Terv,és most azonnal kell cselekednünk!..
Én küldtem hozzád evvel a papirossal a küldötteket/bár tudom,hogy nem ellenfelek Neked!..de nem küldhetem a saját embereimet..mert most nem ezek az ídök járnak..de ahogy a Vacsoránál is volt szó dolgokról..ahogy a hazugságokról és a gyors cselekedetekről is..
..és kérlek!..ne nyársald fel minden "futáromat",mert akkor nem lesz,ki elvégezze a feladatokat..
.. Ők elkísérnek egy helyre..tarts velük..kérlek!..muszáj tartani a "látszatot"..ahogy mostanság változnak az idők..de majd időben megtudsz mindent.."
                                                                              Fáwen

           /*a levél alján Fáwen fekete pecsétje,ami mágiával zárja le az írását./

*A katonák/bár csak azok akik életben megmaradtak/várják,hogy a Lord olvassa a levelet,
..és elég  rémültek  a "futárok",igaz..de ha velük tart ,elviszik a megadott helyre.
Már csak az a kérdés,hogy a Lord hisz-e a levélnek..bár Fáwent nagyon jól ismeri..és talán nagyon is igazi az írás,mert ezt csak erős mágiával lehetett elérni..hogy a saját keze lenyomata által legyen látható..
..meg aztán a többi gyülekező "kíváncsi " tekintet mit fog tenni,és a Lord mit tesz e dolog érdekében..
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szer. Júl. 29, 2015 12:13 am



Uráldur már bele vetette volna magát a harcba, mikor számára előre nem látható iramban vonták ki magukat a harcosok és adtak egy bizonyítékot, hogy valóban az küldte, akinek mondták.
~No fene! Még a végén tényleg a jó öreg Szenátor bízta meg őket.
Nagyon nem értem, miért adták be a derekukat. Ha az ellenség megtévesztése, akkor talán utolsó lehetőségük lett volna, hogy végezzenek velem, ha már elfogni nem tudtak. De...
Ha a boszorkánykonyha vezetőjétől jöttek, akkor viszont magyarázza a dolgokat.

*Ez persze nem oldotta meg a gondjait az Első Lordnak olyan könnyen és gyorsan, mint szerette volna. Legfőbb képen, mert nem szerette félbe szakítani, amit elkezdett. Konok kitartása sok győzelemhez hozzá segítette, még ha most nem is volt előnyére. Egyfelől meg kellene szakítania a Titkok Templomához vezető küldetését. Másfelől az Éj Harcosainak legyilkolását is meg kellene most szakítania.
-Vezess, kélek! -mondta egyszerűen és elhárította embereitől, hogy bárki is vele menjen.
Jobbnak látta így.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Csüt. Júl. 30, 2015 7:34 pm

Ahogy az első Lord elolvasta a levelet,és kinyilvánította,hogy velük tart,ahogy a Szenátorasszony kívánja..az éj harcosok nagyon megkönnyebbültek,és nem kevésbé látszott rajtuk,hogy "megmenekültek"a Vezér haragjától..de még a Mester büntetésétől is,ami akkor várt volna rájuk,ha nem teljesítik a parancsát,és nem kísérik el Uráldurt a "Rejtekhez"..de most már indulni kellene ,mert határozott utasítás volt az is,hogy minél előbb megérkezzenek "utasukkal".
-Kövess,Nagyuram!-hajtotta meg fejét a Vezér felé,és odavezette a hintóhoz,és kinyitotta előtte az ajtót,hogy beüljön a Lord.
A hajtó a lovak közé csapott ,hogy minél hamarabb célhoz érjenek...
*bár már csak 3 élőholt paripa volt befogva elé,amit még meg kell "magyarázniuk"a Mesternek,hogy mi is lett a 4. lóval..de ez majd későbbi teendő..
Most az a legfontosabb,hogy odaérjenek időben..és egy perc késlekedés sem megengedett..és csak remélhetik,hogy nem végzik ez miatt az áldozati oltáron..mert már volt aki,kevesebbért is ott végezte be életét..
Így hát a szélnél sebesebben kellett vágtatni,hogy odaérjenek..
Mikor megérkezik a "célhoz"..egy hajlott hátú self fogadja,meghajol Őelőtte,és szó nélkül elvezeti egy gyéren berendezett szobába..és magára hagyja ott a self Lordot..
-Várj itt kérlek, Nagyúr!-közölte szűkszavúan,de tiszteletteljesen, s azzal sarkon fordulva elhagyta a helyiséget.
*A szobában nem is sokára egy furcsa ,nyikorgó hangot hall..és egy nő lép be egy tálcával,és rajta egy tányéron étel,és egy kupa,amiben valamilyen folyadék van..és leteszi Uráldúr elé az asztalra..
s azzal,ahogy érkezett úgy tűnt el..és nyomában egy villanásnyi ideig egy sárgás fény vibrált,ahogy kilépett az ajtón..

*a szobában van egy asztal ,két szék és egy állványon  egy tál ,tele vízzel,s mellette kis törülköző van terítve..azon kívül egy tőr van a sarokban lévő polcon..ami elég kopottnak és használtnak tűnik..
Már csak az a kérdés mit fog tenni a szobában az Első Lord?
Eleget tesz a "kérésnek",és várakozik..vagy talán nem?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szomb. Aug. 01, 2015 12:24 pm


Az Első Lord bele lötybölte a kisujját a vízbe, majd körbe járt a szobában. Alaposan megnézte a polcra tett tőrt. De egyelőre nem nyúlt hozzá. Ahogy az étel és az ital sem kellett neki. Volt elég ideje az ide úton táplálkozni valakik életerejéből. Akik valószínűleg nem sejtették, hiszen nem kellett sokat elvenni tőlük. Csupán éhesnek érezték magukat, mikor jelentik a varázslóasszonynak a küldetésük teljesítését. De ilyen hosszú út után ez nem is csoda.
Ha a tálban lévő víz nem váltott ki semmi furcsa reakciót, akkor hamarosan a polcról a ruhája alá rejti a tőrt, és oda lép megmosni a kezét. És leül az asztalhoz,, ám továbbra sincs szüksége ételre. Az italba kíváncsian bele szagol, bár nem hiszi, hogy ánizs szagot érezne. Inkább amolyan felderítés, hogy minél többet megtudjon a helyről és a tárgyakról.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szomb. Aug. 01, 2015 2:33 pm

Miután a Lordot magára hagyta a szolgálólány,aki hozott ételt,és italt a nagyúrnak..
távozása után kezdte "felderíteni" a szobát,és mikor a kisujját belemerítette a tál vízbe,akkor egy kép jelent meg a víztükörbe..Fáwen-é...
* ha nézi a tálban lévő vizet Uráldúr,akkor ezt látja..

a Szenátorasszonynak az ajka nem mozdult,csak a hangja a Férfi fejében hangzottak el..elég tisztán és érthetően..
-Üdvözöllek Első Lordom!...Tudom,hogy nem igazán szokványos ez a fajta üzenési mód,és az ide kéretésed sem volt eléggé kifinomult..de hát,manapság nem lehet találni jó és megbízható küldöncöket..
Ahogy ismersz,nem vagyok kertelő!..és nem is szeretek mellé beszélni,így egyből a tárgyra térek..
A Házak között kis "nézeteltérés "akadt..de mivel nekünk ez jó!..kicsit hagyjuk a dolgokat kiforrni..
Neked külön feladatot szántam,és tudom,hogy Te örömödet leled majd benne!
Az előző "küldetésed"miatt,meg ne aggódj!..nem szakítottad meg véglegesen, tudom Rólad,hogy szereted befejezni a Dolgaid..de most egy kicsit a  háttérben kell "mozognod"..De ezt majd később megtudod miért!!
..Most kérlek,vedd magadhoz a tőrt/amit úgyis elraknál/..és igyál a kupából..aztán menj a szemközti "sima"falhoz!..

*Ha eleget tesz a kérésnek a Lord, ha iszik a kupából,és a tőrt is magához veszi,
akkor a falhoz lépve megláthatja azt az ajtót,ami eddig szemnek láthatatlan volt..
..de ahogy közelebb lép a falhoz..van egy padlólap,mi kicsit különbözik a többitől..
és kérdés,hogy rálép-e?
..vagy inkább átlépi,és úgy megy a falhoz?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szer. Aug. 05, 2015 5:22 pm

A nyolckarú pók házának feje belemártja az ujját a vízbe és kicsit megmozgatja a felszínt, de már húzná is ki és menne tovább, amikor ismerős arc jelenik meg előtte.
~Szeret előre tervezni a szenátor, de ez nem is baj. Ki gondolta volna, hogy bele fogok nyúlni a tálba?
*Kajánul elvigyorgott arra a gondolatra, hogy ha méregre gyanakodva szomjasan megérkezve nem a kupát ürítené ki, hanem a kis edényt nyakalta volna be? De mivel igyekezett titkolni ezt a kérdést mások előtt, igyekezett elhessegetni a gondolatot is, nehogy kiüljön arcára.
Utána magához vette a tőrt és szépen az asztalhoz sétált. Kiélvezte a bort, ahogy szép lassan csordogál a torkán lefelé. Az egyik kőlapot észre vette, hogy nem illeszkedik szorosan a többihez. Kicsit elidőzött a szeme és egyre jobban meg volt győződve arról, hogy nem egy rabszolga munkája volt hanyag -hiszen véleménye szerint egy drow sosem adott volna ki a tökéletesnél rosszabbat a kezei közül-, hanem szándékosan van így kialakítva. Csak nagyon kicsit van levésve az oldala, nem is tudja, hogy vette észre, de ahogy tanulmányozza, nem a beillesztéskor keletkezett egy kis hézag, hiszen akkor egy -esetleg két szomszédos- oldalon állna el, míg a sorban szorosan hozzá igazították volna a már meglévőkhöz, ahogy haladnak. Sokkal jobban az a benyomása lett, hogy valaki később feszítette fel és mivel már nem tudta szigorúan vízszintesen besüllyeszteni, valami elrejtése után vésővel vagy reszelővel leszedte oldalt alig észrevehetően.
Uráldurt furdalta a kíváncsiság, hogy mit dughattak el ide... valószínűleg Fáwen emberei. Ahogy a tőrt is csak a külső környezetnek tekintette, amit fel kell használni céljaink eléréséhez, így még a boszorkánykonyha egy féltve őrzött varázstárgya sem... Hogy is mondják ezt délre?
Nem tekintett volna egy értékesebb holmit sem valakinek a magántulajdonának, ez gyakorlatilag ismeretlen volt számára. A hadseregnek joga van bárkit és bármit felhasználni a feladataihoz, majd visszaszolgáltatni a maradékot a közösbe. (Már ami marad belőlük. A keményen küzdő katonákat ne szidja meg senki, ha néhány fegyver eltörik a kezükben vagy néhány zsák élelmiszer elveszik!)
Szó ami szó, az Első Lordnak erős volt a gyanúja -még ha külső szemlélő úgy gondolná, hogy megalapozatlan és inkább egy titkos nyitószerkezet az, amit talált-, hogy titkos rejtekhelyre bukkant, így a nem rég magához vett tőrrel el kezdte feszegetni a padló kövét. Ha véletlenül mechanikus szerkezetre bukkan, próbálja megfejteni a működési elvét, ha viszont valóban egy tárgyra, akkor tanulmányozni kezdi, miféle lehet.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szer. Aug. 05, 2015 7:28 pm

*Miután a tálban megjelent Fáwen arca,és a Lord meghallgatta az üzenetét,úgy tett ahogy kívánta a Szenátorasszony. Ivott a kupából,még a tőrt is magához vette,és elindult a megadott falhoz.
De mikor az eltérő padlólaphoz ért,/miről azt gondolta,hogy valamiféle szerkezetet rejthet,vagy esetleg tárgyat/..a lap engedett a tőr feszítésének..de nem volt alatta tárgy,hanem ahogy feszíti,hirtelen egy zöldes színű gázfelhő "szökik"ki a résen ,egyenesen az arcába..hacsak el nem hajol a másodperc tört része alatt..
*..bár nem mérgező,mert a kupából ivott,és így csak kissé lassítja le az érzékeit,és így, egyfajta kábulatot okoz ,ez a kiáramló "felhő"..

Ha felnéz a falra,akkor továbbra is ott van az ajtó,és látható számára...
*/de ha belélegezte a zöldes színű "gázt"..akkor még valamit felfedezhet a falon,vagy a padlón,ha körbetapogatja azt a területet./

De kérdés,hogy mit tesz Uráldúr?..hisz a szemének?..vagy inkább az érzékeinek??
..vagy inkább keres még valamit,hogy megbizonyosodjon mi is az ott??
*De ha sokáig  "keresgél",egy kissé furcsa zaj "üti" meg a fülét..és a nyikorgó hang a feje fölül érkezik..ahogy a plafon egyre lejjebb süllyed..


A hozzászólást Fáwen összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Aug. 06, 2015 10:00 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Csüt. Aug. 06, 2015 3:02 pm

Az Első Lord dühös volt, ahogy ilyen könnyen bele szaladt egy csapdába. Egyszerűen nem számított arra, hogy bárki is egy szobába véletlenül elhelyez ilyet, amiben valaki mást szeretne látni.
~Ideje lesz végre Fáwen szavaira is koncentrálni. Mielőtt feloszlik az a varázs, amit kitalált.
Észre sem veszi azt a másik dolgot, úgy lépett oda az ajtóhoz és nyitotta ki. Kíváncsian várta, hogy mi fog történni odaát.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Csüt. Aug. 06, 2015 3:41 pm

*A kissé kába és picit lelassult érzékeivel a Lord odalép az ajtó körvonalához..és kinyitva belép rajta..
Bár a mozgó plafont nem is vette észre,de szerencsére mielőtt átlépte a nyílást,akkor záródott le a "kapu"..és mivel a Tőr nála volt..így minden akadály nélkül átért a szomszédos helyiségbe,egy hosszú folyosóra..

Ami üres volt,és hatalmas oszlopok övezték a falát..

*De csak arra tudna menni,mert körülötte csak csupasz falak vannak..
De amint,ha rálép a márvány kövekre..beszédet hall a folyosó vége felől..és nem tudni kitől származik a hang....bár még nem annyira kivehető mit is "sodor"felé a szél.....
Csak annyi a bizonyos,hogy "arra kell mennie"...ahogyan a kábasága is kissé mintha "vezetné"...
De vajon hallgat-e a "hangoknak"?..vagy éppen leül csendesen és vár..hátha elmúlik a hatása a kábaságának??...csak rajta áll...és a szerencséjének..hogy nem fedezi fel senki Őt...

Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Pént. Aug. 07, 2015 4:52 pm



A Do'Udron ház feje hangokat hall és a méregtől kábult, ezért inkább tisztább tudattal akar találkozni a hangok forrásával.
~Hát, ha ez még mindig Fáwen területe, akkor nincs mitől tartanom. Nyugodt lélekkel mehetek előre.
*Gondolatait tettek követik, leül hátát az egyik oszlopnak döntve és nyugodt szellemmel távozik testéből, ahogy végig lépked a folyosókon. Most nincs vele a testőrsége és már-már sértés lenne a másikat lebecsülni annyira, hogy csak egy szál magában masírozgat esetleg valaki hálószobájában. Azért tudnak -véleménye szerint- kilépni a porhüvelyükből, hogy ilyen kellemetlen incidenseket elkerüljenek.
Így lépked előre, fürkészve az esetleg felbukkanó asztrális lényeket kivont kardját szorongatva. Oldalán most is ott lógott baltája, melyet ritkán használ, de egy fegyver nem lenne fegyver. Szellempáncélja élő számára hallhatatlanul csattogott a kőlapokon.
Így ment előre.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Pént. Aug. 07, 2015 7:03 pm

*A Lord inkább jobbnak látta,hogy kicsit tisztább tudattal induljon el a folyosón,bár a hangok sem voltak teljesen érthetőek,amit hallott.
"Kilépve" testéből..inkább biztonságosabbnak gondolta,hogy a fizikai testét "hátrahagyva"..az aztrál szellemével haladjon az ismeretlen márványlapokon.
A folyosó közepénél egy ajtót talál,és ahogy közeledik..kitárul előtte...és kilincs sincs rajta..ahogyan gondolná...
Belépve..ez a látvány fogadja..

*A Hölgy egyenesen a szemébe néz..és egyáltalán nincs zavarban,hogy "asztrál"képben jelenik meg vele szemben a Self!..sőt várta is!...
-Légy Üdvözölve!Gyere csak közelebb!..már vártalak!..-néz rá kedvesen....-A "feladatod"a másik ajtón át vezet..és ott tudod megszerezni azt,amiért ideküldtek..bár sokan próbálkoztak-mondta csendesen-...De benned látok erőt!..és a Nagyasszony kérése ,számunkra Parancs!-hajolt meg a mondata végén..
Ezt a tárgyat kell elvinned a megadott helyre majd!

*a tenyerét felfelé fordította,és a halvány derengésből kirajzolódott az apró szobor.
-Lépj,hát be ,Lord!-intett az ajtó felé a lány,és  mosollyal az arcán lépett át a túlsó falon..ahogy egy szellemlénynek ez meg se "kottyan"..
*Fáwen "emberei"sem mindig hús-vér lények..és most beléphet a self Lord a "titokzatos"világba,hogy bepillantást nyerjen ebbe a különös és nagyon titkos helyre,ahová eddig nem sokan tudtak helyt állni!..és csak kevesek léphetik át ezt az ajtót!..de talán nincs mitől tartania a Lordnak..mert Fáwen "küldötte"..de azért tudja,is,hogy nem egyszerű a "feladat"..mert akkor nem Őt küldte volna..hanem valaki mást..
Mert láthatott valamit a Férfiban,amiben biztos volt,hogy Neki nem lesz akadály..még a Bátorságában is bizonyos volt..ahogy már előre látta mindezt..de most az a kérdés,hogy van-e mersze átlépni az ajtót?
Ha kinyitja az ajtót..ezt látja..

*Egy Szellemharcos asztrál lény áll íjjal a kezében,és a Sárkány erejével "felvértezve",néz farkasszemet az Első Lorddal..
Hangja a Self fejében dübörgött..
-Ki vagy?!..Miért jöttél!..Tán meguntad az Életed?!..
..és felhúzott íjjal néz a belépőre..és csak arra vár,hogy egy gyanús mozdulatot tegyen Uráldur...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Csüt. Aug. 13, 2015 2:22 pm

Uráldur belépett a terembe és meglepődve vette észre, hogy látják ebben az alakban is.
~Vajon magasan képzett szellemlátó vagy maga is kísértet?
*Ám nem volt ideje ezen gondolkodni, hiszen az könnyen az életébe kerülhetne bevetésen. Inkább figyelmesen hallgatta, amit a nő mond és elvette a tárgyat. És belépett az ajtón. Ám rögtön megbánta, hiszen rögtön egy újabb idegennel találta szembe magát.
~Túl nagy a nyüzsgés. Lassan tömegiszonyom alakul ki, ha nem vigyázok.
*Ezzel koncentrálni kezdett a legegyszerűbb varázslatra. A dekoncentráció rontását küldte a harcos felé, miközben nem tett támadó mozdulatot.
-Fáwen asszony küldött. Gondolom számítottál az érkezésemre.
*Ezzel előhúzta a tőrt ruhájából, két ujjával fogva a penge végénél.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Csüt. Aug. 13, 2015 8:39 pm

*Ebben a Kastélyban nincs egy villanásnyi dolog,ami elkerülné a "lakói"figyelmét..
Ahogy Fáwen nagyasszony mondta is,hogy a "Lord felkészülten és mindenre készen fog érkezni",ahogy meg is mondta,hogy a folyosón "fog feküdni"...így Morgana,fel is fedezte a folyosón fekvő Lord ernyedt testét..

-Vigyétek a testét a Hálómba!
*Utasította tanítványait,akik óvatosan felemelve a testét ,bevitték Morgana hálószobájába..
Letették az ágyra és aztán magára hagyták Tanítójukat,Uráldur-ral..

-Mondta a Nagyasszony,hogy jó kiállású..de nem gondoltam volna,hogy ennyire jóképű is....
*kalandoztak el gondolatai,miközben az ágyon fekvő Első Lordot ,pillantásával "végigmérte"..de nem lépett közelebb az ágyhoz.Csak kíváncsian méregette...
**E közben az ajtó túloldalán,ahol a Lord belépett a Szellemharcoshoz..

*/A Dekoncentráció rontás nem hat a lényre,mit ráeresztettél,sem más varázslatod./
-ÁÁhhh! ..a Nagyasszony ..jelezte jöttödet..de nem hiszem ,hogy oly hatalmas lenne mint Én!-mondta,és mosoly jelent meg ajkán-Szolgálj Engem!Hatalmat adok mindenki felett!..nem lesz ellenfeled!...és ebben a Világban csak Egynek van Helye!..a leghatalmasabbaknak!..Tagadd meg Fáwent!és elhalmozlak minden kinccsel!..Ezen a Síkon minden hatalom a Tiéd lehet!..Legyél Vezérem!és nem fogod megbánni!-és a szemében csillogás jelent meg.-A tőrt meg hajítsd el!..nem kell neked effajta hókuszpók!..nincs szükséged semmire !..Csak a Hatalomra!..Söpörd hát le Fáwent a magaslatról,és Engem szolgálj!-
*hangsúllyal mondta ki ezeket a szavakat,és várta a Lord válaszát.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Pént. Aug. 14, 2015 12:43 pm



Az Első Lord komoly arccal hallgatta a választ és végül beleegyezően bólintott az alkura.
-Valóban, csak az Erő az egyetlen hatalom. Legyen hát úgy, ahogy mondtad. -ezzel eldobta a tőrt, mely néhányat pördülve a levegőben neki csapódott a falnak- Bukjon el hát Fáwen és legyünk mi erősek!
*Ezzel kezével elsöpörte a férfi íját és a tőr még néhányat perdülve röptében beleállt az idegen harcosba, egyenest a mellkasát célozva.
-Csak utána ne vádolj engem azzal, hogy olyat tettem, Mester, amit nem kértél tőlem! -tette hozzá még gonoszul elvigyorogva, hogy ha képes rá, kirántsa a fegyvert a másikból és néhányszor szúrjon vele.
*Ha sikerül győznie, akkor körbe néz. Ha nem talál semmi érdekeset, akkor tovább halad előre.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szomb. Aug. 15, 2015 12:11 am

*A Szellemharcos miután elmondta a Lordnak az ajánlatát,egy pillanatig azt hitte,hogy Uráldúr elfogadja azt,és "átáll"hozzá,megtagadva Fáwent.
De amikor a tőrt elhajította a self arra számított,hogy a harcosba mellkasába áll..de nem ez történt..
Ahogy a tőrt elhajította felé,egy villanás alatt köddé vált a "harcos",aki egy illúzió volt csupán,s mikor szerte foszlott a semmibe,csak egy dobozka maradt a helyén..
/a tőr volt a semlegesítője ennek a varázsnak/


A dobozka a földön hever..és arra "vár",hogy kinyissa valaki..vagy talán mégse??
/De ,ha bármi is lesz döntése a self Lordnak,akkor a padlón lesz egy csapóajtó../
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szomb. Aug. 15, 2015 5:24 pm



Uráldur felvette a tőrt és elrakta, hogy megszemlélje a kincset, melyet ilyen csellel álcáztak. Idejét látta, hogy régi önmaga legyen, hiszen nem tud időtlen időkig felderítőként anyagtalanul járni a folyosókon. És persze volt egy mindig visszatérő szorongása ezzel kapcsolatban.
A ládát a köpenyébe csavarva tért vissza arra a helyre, ahol testét hagyta és legrosszabb sejtése beigazolódott. Amitől mindig is félt, most megtörtént. Ezért utált túlságosan eltávolodni porhüvelyétől.
Kinyitotta a szemét, mikor haragtól tajtékozva megszüntette a varázslatot. És cseppet sem nyugodott meg attól, hogy kísértete vissza tudott térni, mert valaki volt vele, aki így előnyben volt. A bénítás igéjét küldve rá pattant ki az ágyból és mielőtt még akár csak észre vette volna a neki háttal álló, valamivel épp foglalkozó nő, hogy újra él, egyetlen ugrással leteperte a földre és hatalmas, kétkezes kardját a nyakához szorítva vicsorgott rá.
-Ki vagy te? És mit keresel itt?
*A válaszra volt már néhány erős saccolása. Barát. Ellenség. Cselszövő. Bosszút forraló. Segítő.
A ládát még elrugaszkodása első pillanataiban ledobta a puha kétszemélyes ágyra.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Vas. Aug. 16, 2015 12:01 pm



*Morgana nagyon izgatott volt,hogy az első Lordot láthatja "vendégül"a lakosztályában,bár most még a testét,de reméli,hogy hamarosan személyesen is beszélhet vele..vagy éppen közelebbről is megismerheti.....

De ezeket a  kicsit "merész"gondolatait nem igazán merte hangosan kimondani,mert pironkodva képzelte el,hogy milyen kedves is lehet a Hadvezér..
Bár a férfiakkal nem nagyon tud ismerkedni,mert csak a külseje miatt is nagyon tolakodók vele,de igazából nem látnak mást "benne"mint egy megszerezhető "trófeát".
..de félénksége "csak"ebben nyilvánul meg,mert azon kívül nem inog meg,ha a tanítványai vagy éppen az "iskola"vezetéséről van szó!..de másban sem mondható nagyon félénknek!..sőt!..inkább törtető,mintsem visszahúzódó..de most ebben a pillanatban eléggé "kibújt"belőle az akaratvágya..és a "tárgya"az ágyon fekvő csinos férfi..és nem utolsó sorban nagyon vonzónak is találta..de nem mert közeledni..mert lehet félreértheti,és támadásnak veszi majd,mikor "visszatér"a testébe..
Türelmesen várt,és addig,egy kis bort hozok..-gondolta-mire a lord "felébred"..és indult is az ajtó felé,mikor,egy nagy csapást érzett a hátán, és a földre teperte a Self,megfordította a nőt,és a kardja már a torkánál is volt.
És szavai dörögtek a szoba falai közt..és csak pislogva nézett mélyen a szemébe a férfinek..
-Morgana vagyok...ennek az Iskolának a  vezetője..Fáwen asszonynak a ..segédje..-csuklott el a hangja,és ahogy ránehezedett a férfi a testsúlyával,úgy "szökött ki a levegő a tüdejéből,és a lendülettől,mint a padló keménységétől,elsötétedett előtte a világ..és aléltan ernyedt el a teste.
Az utolsó "emléke"a Lord gyönyörű szeme..amiben nemcsak dühöt látott..hanem csillogást is...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szer. Aug. 19, 2015 3:47 pm



A Pók-ház feje lecsillapodott, mikor látta, hogy a lány nem akar neki ártani. Nem kevésbé mentette meg az életét a mágusok vezérének neve. Uráldur még csak nem is sejtette, hogy milyen tehetséges tanítványától szabadította volna meg Fáwent.
-Velem kell jönnöd! Mutasd az utat, hogy hol találtál rá a testemre! A palotából kiindulva már majdnem végére jártam a küldetésnek.
*Ezzel megragadta a ládikót és megpróbálta újra elrejteni. Ha Morgana tudja a részleteket, akkor tud olyat mondani, ami eloszlatja az Első Lord meglévő gyanúját. Ám ha megnyugszik, könnyen érezheti a folyosók egyikén, hogy kezek szorongatják a torkát. Ezek persze nem igaziak, csupán az elméjébe hatoló mágia szálai próbálják elhitetni vele.
Ám ez utóbbi esetben mielőtt szembefordulna megátkozójával, sietnie kell, nehogy ketté vágja az az előrántott kardjával.
~A szenátorasszony valami szigorúan titkos dologban ügyködik már megint. És a kémelhárítás elsődleges szempont. Nem tudhatja meg az ellenség, hogy mire készülünk.
Pláne nálam hamarabb nem tudhatják meg!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szer. Aug. 19, 2015 9:05 pm


Morgana nem kis meglepetésére a Lord,most egy kellemesebb és kedvesebb hangon szólította meg..tán rájött,hogy nem akarom bántani??..tűnődött el egy pillanatra,de ezen nem gondolkodott tovább..
-Megmutatom,ha erre vagy kíváncsi!?-és a földről fel akart állni,és nyújtotta a kezét a férfi felé,hogy felsegítse,és remélte,hogy lovagiasan meg is teszi..
-A Folyosón "hevert" a tested..és ott találtam rád..de miért fontos?..itt nincs olyan amiről én nem tudok!..vagy bármi készülne..de ahogy kívánod!-hajtotta meg kissé oldalra a fejét ,és egy mosolyt "küldött"a Hadúrnak..-Kövess kérlek!-és mutatott az ajtó felé..és nem leplezte a kedves mosolyát,mert erre a "kérésre"nem számított,de másra inkább..de talán ez fontos az Első Lordnak..de most már egyre jobban kíváncsivá tette..és elvezette ahol rátalált..


*..De a folyosón nem voltak egyedül..amit a lány érez..és amint kilépnek a folyosó köveire,a Lordot a háta mögé inti..és reméli,hogy most a férfi nem ellenkezik..mert érez valamit..ami eddig nem az Iskola "része"..az épület védelmi "rendszere"jelzett a nő érzékeinek.
-Keresnek valamit..és Valakit....lépj hátrább,kérlek..bízz bennem!..suttogja Uráldurnak..most ez nem tréfa..és előrelép a folyosóra,hogy szembenézzen a "betolakodókkal"..a Lordot a függöny mögötti titkos ajtó mögé "tolja"..-Várj itt,kérlek!..hamarosan jövök!...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szer. Szept. 02, 2015 5:16 pm


Uráldur nagyon jól titkolta, hogy még mindig gyanakszik a lányra. Azt meg még jobban, hogy gyanakvása nem hogy nem csitult, de egyre jobban fellángolt. Úgy tűnt számára, hogy a látszólag kedves idegen nem is az, mint akinek mondja magát. (Persze az ő véleménye szerint a nő csak egy porszem, akit senki nem hiányolna, ha a küldetés sikere érdekében feláldoznák. Ezért jobb minden mozdulatát a legnagyobb gyanakvással fogadni.)
Úgy osont mögötte a folyosón, mintha összeszokott harcostársak lettek volna, de bal kezét az övében lévő kis baltán nyugtatta. És egyre kevesebb okot látott rá, hogy ne dobja a másik hátába, hogy utána maga derítse fel az irányt amerre elindultak... tartva a csapdáktól és rajtaütésektől és egyszersmind remélve, hogy megtalálja az ereklyét, amiért a szenátor küldte.
Már csak pillanatok voltak hátra, hogy véghez vigye tervét, az orvtámadást, mikor Morgana rájött, hogy valami nem stimmel. Nem az Első Lord keltette fel rossz előérzetét, hanem idegen behatolók. Őt a vendéglátója egy függöny mögé rejtette, miközben szembe nézett a hívatlan látogatókkal.
~No, nem azért értem le ilyen posztot, hogy vak és süket legyek. Valószínűleg most azt gondolja, hogy nem merek újból kilépni a testemből ezért védtelen vagyok.
*Ezzel szellem alakként utána eredt, hogy ha összeesküvést szőnek és a bűntársaival akar beszélni a csaj, akkor még elég ideje lesz eltűnni. Ha pedig bajba kerülne, a megmentésére siet.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Szer. Szept. 02, 2015 8:01 pm


Az iskola védelmi rendszere jelezte,hogy betolakodók léptek be az épületbe,és "módszeresen"nyitogatták ki a szobaajtókat,és kerestek  valamit,vagy valakit..
mert pontosan nem tudhatta Morgana..de abban biztos volt,hogy akik betörtek,azok nem tudják,hogy kikkel"sodorta"össze a balszerncséjük..mert nagyon úgy festett,hogy egyszerű rablók...
morgana minden körülmények között megvédi az iskolát!és a benne tartózkodó összes személyt..
Miután a Lordot a föggöny mögé"rejtette"/mármint abban a pillanatban azt hitte//..a folyosóra érve szembe találkozott a kardot markoló behatolókkal..és egyenesen a lány felé rohantak a férfiak..akik hatan voltak..mindegyikőjüknél egy hatalmas másfélkezes kard,és hajlott ívű penge volt a kezükbe...
-Add elő a kincset!..tudjuk,hogy itt rejtegetitek,ebben a házban!!biztos elrejtettétek a drágaköveket és az aranyat!..Te Szuka!!..Meg ne próbálj becsapni!!..tudjuk,hogy itt kincsek vannak!!..láttuk bejönni a hintót!..biztos abban rejtegettétek eddig !!Te...Fáwen szolgája!Te,Rongy!!! ne merd használni a feketemágiádat!..Mert megbánod!!!....de most már ide vele!Azonnal ideadod,azt a ládát!Ha nem akarsz megdögleni!..és akor Fáwen sirathat!!!-az élenálló férfi volt a szószóló..és ahogy kimondta a nem éppen illedelmes szavait..már súhíntott is a kardjával a lány felé...egy nyíl repült a self lány felé..és a vállába fúródott..
Morgana a nyílat kihúzta a testéből,és a betolakodó felé indult..de a vérző válla kissé kezdi lassítani..
és  libben a haja.ahogy megiramodik a támadója felé ...egy pillnatra látható lesz a tarkóján a feketemágus pecsétje,ami eddig rejtve volt a hosszú haja miatt,és a rejtözö varázslat miatt.....és feketén kezd el derengeni és lüktetni a pecsét logója...és a pók ...ami a ruháján volt látható...megelevenedett..és a behatolók ellen támadt..és nem kíméli azokat ,akik a nő ellen fordultak..
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Uráldur
Hozzászólások száma :

5926
Join date :

2014. Nov. 28.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Vas. Szept. 06, 2015 4:08 pm



Uráldur meglátja a nő tarkóján Fáwen bizalmasainak a jelét, ám a lány megsérül már a csata elején is. A hadúr kirohan elhatározta, hogy minden képen mellé áll és segít neki, hiszen a túlerő alattomos lehet könnyen. Sokszor a minőségi fölény felett is győzedelmeskednek azok, akik többszörös túlerővel hajtják végre ellenfeleiken a dezoriántáció átkát. Ám a mester mágusoknak rengeteg trükk áll a rendelkezésére.
Ahogy az újra éledő Első Lord kirohan a függöny mögül, egy tanítványba botlik, aki egy alabárddal rohan a folyosón, hogy megtudja, mi ez a zaj. Jócskán lemaradva mögötte talán a mestere, oktatója ballag, nem tűnik annyira izgatottnak, mint a fiatalabb.
A hadvezér eldobja a baltát, mely a srác hátába csapódott. Ám hamarosan újra mozogni kezdett a vérben úszó kölyök és visszadobta a fegyvert. Majd rohant tovább.
-Félre az útból!
*A zombi még nem fordult be, mikor Morgana és a támadók meghallják a hangját. Majd úgy rohan végig, hogy kaszáló mozdulattal löki félre az útjában állókat. A vén elf a füleire és a folyosó emlékképére hagyatkozik, miközben irányítja, nem akarja felfedni magát, hogy meglássák őt és béníthassák a képességeit.
És amikor hallja, hogy az össze-vissza csapkodó élőhalott körül kialakult a harc, felrobbantotta. Szellemileg kimerülve kukkantott ki a sarkon. Ekkor vette észre, hogy az iskola egyik védelmi rendszere aktiválódott már és egy nagy méretű pók is harcol.
Nem lepődött meg, hiszen egy varázsiskolában mindig vannak efféle rejtett tartalékok.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
avatar
Fáwen
Hozzászólások száma :

259
Join date :

2015. Jul. 19.


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   Vas. Szept. 06, 2015 5:40 pm


Morgana egy percig sem habozott,hogy a támadói ellen induljon...és ahogy a válla is megsérült..de ez sem fogta vissza a támadásában.
De mivel pontosan ismerte az Iskoláját..és minden termét..így a sötétség varázsát bocsátota a behatolókra..és tudta,hogy a selfeknek ez nem akadály..csak olyanok számára,akik nem látnak a sötétben..ami kissé lelassítja most már a lendületüket a behatolóknak.
...és a Póknak sem akadály a sötét..mert Fáwen "védelme" messzemenőkig felvértezte a "segítőjét"..és a férfiak,akik betörtek ide..tényleg fogalmuk sem volt,hogy egy hatalommal bíró nyolclábúval kell megküzdeniük..
Morgana a szeme sarkából látta,hogy többen érkeztek a folyosón..és a pókja..az egyik férfinak a nyakába mélyeszti a csápját..és mérgét beleereszti a rablóba.
A lány előveszi titkos tőrét,mit a combjánál rejtett eddig el..és a következő férfi ellen támad,aki nem látván a sötét varázslat miatt,nem tudja,hogy merről érkezik a self,így a tőr a nyakánál metszi el ütőerét..és hörögve hanyatlik le a lábai mellé...akit megérintve,újra éled..de már nem halandóként..hanem a szolgájaként..
Aztán a következő "áldozata"felé indúl a Vezető....ahogy hajtja a tanítványai megvédése..és a Lord is a gondjaira van bízva..és igyekszik,hogy a betolakodók megkapják méltó büntetésüket..
De nagyon reméli,hogy a Nagyúrnak nincs semmi baja..mert ..megkedvelte..és nagyon tudja,hogy az Első Lordot nem kell féltenie..de azért egy kicsit ...aggódot érte..ahogy tudta azt is,hogy Fáwen Szenátor asszonynak a legjobb barátja..és kezdte ő is megkedvelni..
De nem engedheti meg,hogy megkaparíntsák a ládát..mert értékesebb mindennél..és védenie kell.
...ahogy a Nagyurat is ..mert a Lordért maga felel..ahogy az Iskoláért..de biztos abban is,hogy a Fekete Mágusok Vezére nem hagyja magukra..bármi is történjék..és ez erőt adott neki,még a válla fájdalmán is..
És ahogy oldalra pillant..látta,hogy a Nagyúr is harcol..az Ő oldalán..és tudta,hogy most már nem lesz esélyük a behatolóknak..ahogy eddig sem sok akadt..
De a legnagyobb és legerősebb ellenféllel akadtak össze ezek az emberek..mert nem tudták,hogy hová is törtek be valójában..mert azt hitték,hogy ez az épület egy termekkel teli ház..de valójában sokkal több mint egy Iskola..
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése

Ajánlott tartalom


TémanyitásTárgy: Re: Semmi sem az,aminek látszik...   

Vissza az elejére Go down
 

Semmi sem az,aminek látszik...

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 3 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Neminra világa :: Játéktér :: Zevadar pusztaság :: Sötét elfek rejtekhelye-