Az adatok egy része másolható az elküldött előtörténetből, lévén, hogy részben ugyanilyen adatokat kell megadni a karakter elfogadásához.
JK és NJK esetében ugyanúgy ki kell tölteni, hiszen játéktéri események szempontjából ugyanolyan fontosságot töltenek be, tetteik ugyanolyan súlyosak lehetnek.
A karakter előtörténetének elfogadásától számított két hét a határidő ennek adminnal való átbeszélése és kitöltésére.
Magánjátékokban ezen idő alatt
részt vehet, így ismerkedhet más játékosokkal, viszont
mesélő által vezetett kalandban addig nem vehet részt, amíg nincsen meg az admin által is (szóban) jóváhagyott adatlap. Érdemes így az előtörténettel együtt elkészíteni ezt, hogy legyen mit megbeszélni, ugyanis ha nem kerül átbeszélésre és beposztolásra, a felhasználó felszólításban részesül. Ha továbbra sem készül el, akkor addig nem engedhető a karakter játéktérre, amíg az adatlap el nem készült.
A sablon kitöltését követően a felhasználó főkarakterének nevével nyitni kell egy topicot, amibe az átláthatóság és könnyű keresés érdekében kerül mind a főkarakter, mind a felhasználó által használt NJK karakterek adatlapjai is. Beküldés után csak admini engedély kérésével és adminnal való megbeszélés után lehet változtatni az adatlapon!
Kép: nem igényelt itt, de ha valaki berak róla képet, akkor maximum 500 pixel széles és/vagy 500 pixel magas
Név: a karakter neve, admintól lehet igényelni ehhez hasonlóakat (példák alább)
Faj: melyik fajba tartozik a karakter, félvér esetén milyen fajok keveréke
Frakció: melyik népet/vezetőt/házat szolgálja és/vagy melyik jeles személy alatt tevékenykedik (ha senkit nem szolgál és egyik birodalom mellett sem állna ki, elég a ‘semleges’ vagy egy kihúzás)
Nem: férfi/nő
Kor: a karakter aktuális életkora - ez évről évre frissülni fog, ahogyan telik a valóságban, és így az oldalon is az idő
Rang/Státusz/Foglalkozás: a karakter milyen pozíciót foglal el a ranglétrán vagy milyen foglalkozást űz
Mágiaszint: ha van mágiaszint; játékok során történetesen ez is változhat, ahogy a karakter többet tanul és gyakorol
Állati alak: csak elfek esetében kell
Jellemzés: elsőre ez másolható az előtörténetből, viszont a kalandok során a karakter változhat; tapasztalatok bővülésével megváltozhatnak az ideológiái, a mentalitása, a viselkedése, elhagyhat szokásokat és személyiségjegyeket, de szerezhet újakat is. A fizikai megjelenése ugyanúgy változhat, szerezhet maradandó sebesüléseket harcokból vagy fogságból, tetoválásokat, az öltözködési szokások vagy hajviselet ugyanúgy változhatnak. Érdemes minden fontos változásnál frissíttetni az adminnal!
Általános felszereléslista: a karakter milyen felszereléseket tart magánál általánosságban a kalandok során; milyen fegyverek szoktak nála lenni, ha hord páncélt, akkor milyet, mennyit
Mágikus tárgyak: kalandokkal megszerezhető mágikus tárgyak listája egy rövid leírás társaságában, amihez hozzájutott a karakter a játékok során (ha elveszíti, akkor törlésre vagy jelzésre kerül, hogy már nincs nála)
Tulajdonok: házak, otthonok, rezidenciák, műhelyek, kastélyok, birtokok, hajók, ha van a karakternek; a sima otthonról, ami nem kerül különösebben játéktérre, nem kell írni semmit, de minden más esetében még az aktív kijátszása előtt egy alapos leírás követelt
Szelídített állatok: csak akkor kell, ha már az előtörténetében is volt a karakternek valamilyen jószága, később pedig játékok során lehet szert tenni segítő állatokra.
Család: a karakter családi kapcsolata, ha játéktéren kijátszásra kerülnek a karakter szülei, testvérei; ha házas, akkor a házastársa, ha gyerekei vannak, akkor a gyerekei is itt szerepelnek. Ha a rokonok fontos pozícióban vannak, akkor is meg kell őket itt említeni a rangjukkal együtt, hiába nem kerültek játéktérre.
Egyéb kapcsolatok, szövetségek: olyan karakterek, akik meghatározó szerepet játszanak az adott karakter esetében, így pl. egy sötételf hadvezérnek fel kell tüntetnie, milyen házak vezetőit ismeri, milyen viszonyban van velük vagy ha az adott karakter valamilyen neves személlyel kapcsolatban van, az is ide kerül (pl. királyi futár ismeri a fajának királyát és valószínűleg más uralkodókat is), ugyanúgy szerepeltetni kell, ha nagyon jóban van bizonyos, itt név szerint említett városok kikötőmestereivel, kocsmárosaival
Hírnév: csak akkor, ha a karakternek van valamiféle hírneve; uralkodók esetében biztos közismertek más területeken, de ha valamilyen kaland során olyan jeles tettett követett el a karakter, szintén nagyobb ismeretnek örvendhet, mint mások (pl. a fogságból kimentette a királyt, akkor jó eséllyel névről felismerik őket), bűnözők esetén hol keresett a karakter, fajából adódóan hol nem látott szívesen.
Területi ismeret: nyilvánvalóan egy olyan karakter, aki a faluját soha nem hagyta el, nem fogja ismerni Neminra minden zegzugát, így a bejárt területek egy felsorolásként kerüljenek ide; ha egy adott városban otthonosabban mozog, szintén (vándoroknak és birodalmakon átvágó hírszerzőknek értelemszerűen nagyobb lesz az általános világismeretük)
Képesítés, mesterségek, jártasságok: minden, amit a karakter kitanult olyan szinten, ami befolyásolhatja a játékot, így például kerüljön leírásra, ha:
- valamilyen fegyver forgatását kitanulta és milyen fegyvert tanult ki
- foglalkozásnál, mint pl. gyógyító, a növényismeret mindenképp szerepeljen
- mesterség esetében az, amivel foglalkozik, így pl. kovácsmesterség, bőrművesség, szabó, halászat stb.
- egyéb foglalkozásból eredő előnyök, mint pl. tolvajlásnál zárak feltörése vagy birodalmi futárok esetében a fajok kultúrájának magasabb ismerete
- mágus karakter esetében, ha több időt töltött mágiájának finomításával, gyakorlásával, mivel más mágusokkal szemben számíthat
Később lehet bővíteni és kiegészíteni a kitanult mesterségeket, így a játéktéren tanulhat a karakter, de ha út közben jut eszébe a felhasználónak, hogy valamit ismerhet a karaktere és jogosan, okkal ismerheti, a foglalkozásával is összefüggésben van, egyeztetés után ugyanúgy kiegészíthető a felsorolás.
Aktív történelem: azon játékok linkkel ellátott, időrendi felsorolása, melyben részt vett a karakter; kitöltése nem kötelező, de a karakter történelmének átláthatósága miatt javasolt
Névre példák: